… v Singapur

Kljub temu da sva letela 20° na zahod sva ostala v istem časovnem pasu. Pred pristankom sva (predvsem jaz, ker sem sedel ob oknu) uživala v pogledu na veliko ladij na morju. Pristali smo na letališču, ki ga pogosto izglasujejo za najboljše letališče na svetu (RTV SLO, World Airport Awards, CNN). Uživanje na letališču sva pustila za odhod in se s podzemno (ki je del poti nad zemljo) odpeljala do hostla. Spala sva na skupnih ležiščih, ampak sva imela zakonsko posteljo. Slikat se nisem spomnil, zato prilagam iz interneta ukradene slike. Hostel je bil ful fancy. Do vsega je bil dostop samo s kartico (tudi kopalnice, kar ni bilo najbolj praktično), hiter internet, veliko skupnih prostorov, zajtrk (toast). In sploh ni bilo toliko drago, kot naju je skrbelo da bo, 24 € za oba na noč.

Zvečer sva šla jest v bližnjo restavracijo in sva bila navdušena. Kljub temu, da sva v Singapurju je bilo ceneje kot na Filipinih in spet enkrat dober fried rice. Preostanek dneva sva počivala in se odločala kam naslednji dan. Glavni problem je bil, da ima Singapur odličen “botanični” vrt, odličen živalski vrt, odličen rečni safari (beri drugi živalski vrt), odličen nočni safari (beri tretji živalski vrt) in odličen živalski vrt ptičev, Chinatown, Little India, tisoče templjev, veliko parkov z rastlinami, zabaviščnih parkov… midva sva imela pa samo dobre 3 dni.

DAN 1

In sestavila sva hud plan za naslednji dan. Dopoldne sva si ogledala Gardens by the Bay, ki so recimo da botanični vrt. Imajo več tematskih kotičkov med katerimi je najbolj znan “drevored” superdreves. Superdrevesa so umetne konstrukcije v “obliki dreves”, polne lučk, ki svetijo ponoči, po konstrukciji pa plezajo raznorazne rastline. Glej slike tu in video naslednjega dne.

Potem sva se s podzemno in busom odpeljala do živalskega vrta. Vmes sva šla jest v nek ekvivalent McDonaldsa in tam pozabila kapi s šildom. V živalskem vrtu sva se trudila čim manj slikati in je precej OK uspelo. Živalski vrt naj bi bil zelo prijazen do živali in z čim bolj nevidnimi ograjami, ampak se nama ni zdel tako ekstremno dober, kot so ga opisovali. Vseeno je bilo 5 ur v njem skoraj premalo, ker imajo veliko hranjenj živali razporejenih čez cel dan in sva tako marsikaj zamudila. Nazaj grede sva se ustavila v ekvivalentu McDonaldsa in vprašala za najini kapi. Delali so se, da o kapah nič ne vedo, midva pa tega nisva razumela in sva mislila, da se preprosto ne razumemo in sva ponavljala, da sva tu pozabila kapi. Ko sva četrtič razložila vse, so se čudežno spomnili, da so kapi našli in ju imajo shranjene pod pultom.

DAN 2

Drugi dan sva si ogledala četrti Little India in Chinatown. V obeh je veliko templjev in sva jih imela že dovolj, tako da jih nisva nič slikala. V Chintownu sva tudi precej nakupovala. Potem sva se odpravila pogledat eno maketo mesta in cele države, pa na en hribček na katerem je trdnjava in bivši svetilnik.

Popoldne sva počivala, zvečer pa sva se ponovno odpravila v Gardens by the Bay, da sva jih videla še ponoči. Vzdušje je bilo precej božično z veliko ljudmi, stojnicami in božičnimi pesmimi vsepovsod.

Dolg video, ni treba da pogledate celega:

Dan 3

Tretji dan sva se najprej sprehodila po eni veliki nakupovalni ulici polni velikih trgovin (v katerih so bile v glavnem obleke). Ker midva nisva preveč za shopping, sva s tem precej hitro opravila in šla do ene obmorske trdnjave nad mini klifi. Tam so naju ujele plohe in nevihte in sva trikrat vedrila. Ko ni deževalo, sva imela pogled na morje polno ladij. Ta park je bil tudi najjužnejša točka potovanja (in najinih življenj do sedaj) z N 1°16′ geografske širine.

Med potjo domov sva se ustavila še v Chinatownu, da sva ga videla še ponoči in nadaljevala z nakupovanjem.

DAN 4

In tako je prišel zadnji dan. Šla sva v še dva bližnja templja, na kosilo v nabito poln food court (hala s polno stojnicami hrane in mizami), spet v mesto snemat timelapse in do proge formule 1. Spet naju je dvakrat ujel dež. Prvič sva prevedrila, drugič pa sva bila precej mokra. Potem sva se nekaj ur? sušila in počivala v skupnih prostorih v hostlu in odpravila na letališče.

Da je letališče številka 1 na svetu sem že omenil. Zato sva se tja odpravila že zelo zgodaj. Check–in-ala sva se že 3 ure pred letom. Potem sva uživala na brezplačnem wifi, na brezplačnih igralnih konzolah, ob umetniških instalacijah, v botaničnih parkcih in pri vožnji z vlakcem med terminali. Trgovine niso toliko dražje kot na ostaih letališčih, znamke in poštni nabiralniki so lahko dostopni in tako naprej.

Tako se je zaključil najin postanek v Singapurju.